David Gay

Kandidaat gemeenteraadsverkiezingen, Bestuurslid

• Geboortedatum:

3 augustus 1982

Ik wil me de komende 6 jaar graag inzetten voor:

Mijn prioriteiten voor Tervuren?

Vlotte en veilige mobiliteit. Daarbij maken het aangenamer voor fietsers en zorgen we voor veilige schoolomgevingen.

Verder werken aan een proper en duurzaam Tervuren. Zo genieten we van een zwerfvuil-vrij Tervuren, een aantrekkelijk centrum en beschermen we onze kostbare natuur.

Een leefbare gemeente met aandacht voor verenigingen en ondersteuning van het gemeenschapsleven (buurtfeesten).

Uitbouwen van de recreatie- en sportmogelijkheden voor de ontspanning en gezondheid van alle Tervurenaars.

De Weg Vooruit >> betekent voor mij:

Wie ben ik?

Geboren en getogen in Tervuren had ik als kind al het voorrecht om te kunnen genieten van alles wat onze mooie gemeente te bieden heeft. Intussen zijn het mijn zoon en dochter die ravotten, in het groen maar zeker ook aan en op de nieuwe prachtige speeltuin aan de moestuin.

Met veel plezier draag ik vandaag bij aan een fijne en aantrekkelijke gemeente, als zwerfvuilpeter maar ook als bestuurslid van sportvereniging YG Tervuren en lid van de mobiliteitsraad. Voor Tervuren wil ik me verder inzetten op het thema dat me ook dagelijks in mijn professioneel leven bezig houdt: duurzaamheid en verantwoord ondernemen.