In Tervuren is het al langer bekend dat de CD&V afdeling heel veel aandacht heeft voor jonge kandidaten op de lijst.  Naast Nozizwe Dube, die al eerder aangekondigd werd en vanop plaats vier de jongeren zal vertegenwoordigen, zijn er niet minder dan 10 andere jonge kandidaten die mee geloven in het verhaal van CD&V Tervuren.

Jongerenvoorzitter Sebastiaan Coudré is uitermate tevreden: 'Niemand zal het ons nadoen om 11 jongeren op de lijst te plaatsen en daarmee de jongste lijst van Tervuren te worden, meer nog vijf van deze jongeren zal je ook terugvinden in de top 10. Een bewijs dat het ons als partij menens is. Onder de jongere kandidaten vind je een aantal opmerkelijk namen: Nozizwe Dube, Arne Craps, Sam Wijnants, Marie-Caroline Lenaerts-Van Rompuy, Matthias Verhulst en Gemma Vanmarsenille nemen voor het eerst deel . Nog steeds jong maar toch al met wat politieke ervaring vind je Femke Taymans, David Gay, Gunther Dekeyser, Daphne Vanderelst en mezelf uiteraard ook op onze lijst terug.'

Op zondag 01 juli zal CD&V Tervuren zijn definitieve en volledige lijst presenteren op de familiedag/kandidatenvoorstelling met barbecue.
Iedereen is er welkom vanaf 11.00 uur in de Gemeentezaal van Duisburg op de Rootstraat nummer 9.