3 dialoogavonden rond onze 3 verkiezingsthema’s.

CD&V Tervuren gaat met 3 prioriteiten naar de verkiezingen van 14 oktober en wil deze met de Tervurenaar aftoetsen. Binnenkort zal ook de verkiezingslijst worden bekend gemaakt, met een aantal nieuwe namen en getrokken door huidig schepen van Financiën, Mario Van Rossum.

Lijsttrekker Mario Van Rossum licht de CD&V prioriteiten voor een sterk Tervuren toe :

We hebben deze legislatuur al heel wat verwezenlijkt op vlak van Zorg’ en zijn vastberaden om deze weg te blijven inslaan. Daarnaast willen we ‘Tervurenaars met Ondernemingszin’ en ‘zin voor initiatief’ ondersteunen en motiveren. En tenslotte willen we streven naar een ‘Warm Tervuren’, waar het goed is om te wonen, te ontspannen en waar iedere Tervurenaar zich opgenomen en gewaardeerd voelt.”.

CD&V Tervuren wenst deze prioriteiten samen met de Tervurenaar een concrete invulling te geven.

"In de komende weken organiseren wij 3 dialoogavonden waarop alle geïnteresseerden welkom zijn om ons creatief te bestuiven rond  Zorg, Ondernemingszin en Nestwarmte. Dit laat ons toe om een programma op maat van de Tervurenaar uit te werken” zegt CD&V-Voorzitter Theo Debeer.

Tijdens drie dialoogavonden wil CD&V-Tervuren aan tafel zitten met burgers, vertegenwoordigers van maatschappelijke organisaties, verenigingen en zelfstandigen. De bijeenkomsten zijn gepland op:

• Op 1 maart om 20 uur ‘Zorg’ afspraak Polyvalente zaal De Zevenster.
  • Op 12 maart om 20 uur ‘Nestwarmte’ afspraak Pachthof Stroykens koffielokaal
  • Op 29 maart om 20 uur ‘Ondernemen’ afspraak Pachthof Stroykens koffielokaal